Reklamacja i zwroty

 

ZWROTY

 

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie do 14 dni liczonych od daty otrzymania Produktu bez podania przyczyn, składając wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość dostępne TUTAJ.
  2. Zwroty należy odsyłać na adres:

 

CraftART Ilona Hałazińska
Os. Oświecenia 59
61-208 Poznań
z dopiskiem "ZWROT– sklep internetowy"

 

  1. Z uwagi na charakter zamawianego towaru, zwrot, o którym mowa powyżej, dopuszczalny jest tylko w przypadku towaru nieużywanego (nie noszącego widocznych śladów używania).
  2. W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do odesłania zakupionych Produktów na własny koszt.
  3. Do zwracanych Produktów należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon lub fakturę).
  4. Pieniądze otrzymane przez Sprzedawcę za Produkt oraz przesyłkę zostaną zwrócone Klientowi przelewem na wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy numer rachunku bankowego, w terminie 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego Produktu.
  5. Przesyłki przesłane za pobraniem oraz na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane. 
  6. W przypadku odrzucenia przyjęcia zwrotu z powodu nie spełnienia wymagań z pkt. 2, osoba zwracająca towar zostanie poinformowana telefonicznie i mailowo o odrzuceniu, a towar zostanie odesłany na jej koszt.

 

Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

 

REKLAMACJE

 

  1. Podstawą przyjęcie reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). 
  2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno być złożone na formularzu, którego wzór można pobrać TUTAJ 
  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona i odesłana w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia uszkodzonego towaru na adres:

 

CraftART Ilona Hałazińska
Os. Oświecenia 59
61-208 Poznań
z dopiskiem "REKLAMACJA – sklep internetowy"

 

  1. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie Produkty o odpowiednio takiej samej jakości i przeznaczeniu. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu oraz dzień wykrycia wady.
  2. O pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji, osoba reklamująca zostanie poinformowana drogą mailową. 

 

UWAGA!
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 696 475 482  lub 61 222 49 01 (opłata za połączenie zgodna z taryfą Twojego operatora).

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Formularz reklamacyjny

 

GWARANCJA I SERWIS

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

 

Uwaga!
Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl